توضیحات آگهی
استخدام کارشناس پشتیبانی و ارتباط مشتریان
رهنما کالج برگزار کنندهی بوتکمپهای آنلاین آموزشی است که با هدف توانمندسازی نیروهای مستعد و تقویت بازار کار ایجاد شده است.
دورههای آموزشی رهنما کالج پروژه محور، عملی و برحسب نیازهای واقعی بازار طراحی شده است و انتظار میرود شرکتکنندگان بعد از شرکت در این دورهها بتوانند در موقعیتهای متناسب مشغول به کار شوند.
شرح موقعیت شغلی
تیم پشتیبانی رهنماکالج، صدای ما در تعامل با کاربرهاست. اگر فردی هستید که در حوزه پشتیبانی مشتریان مشغول به فعالیت هستید و از با صبر و حوصله گوشدادن به درخواست مشتریان و رفع نیازهای آنها لذت میبرید و دوست دارین در حوزه کاری خودتون چالشهای جدیدی رو تجربه کنین و سایر مهارتهاتون رو توسعه بدین؛ خوشحال میشیم به جمع ما در تیم پشتیبانی رهنماکالج بپیوندید.
مسئولیتهای اصلی
- پاسخدهی به تماسها، چت زنده، پیامهای شبکههای اجتماعی و ایمیلها
- درک و شناسایی نیازها و خواستههای مشتریان و ارائه توضیحات تکمیلی
- پشتیبانی فروش و مذاکره با مشتریان در خصوص خدمات و دورههای آموزشی مورد نیازشان
- پیگیری درخواستهای کاربران دورههای آموزشی تا کسب رضایت و حل شدن مشکل آنها
- انجام پیگیریهای مالی مورد نیاز و صدور فاکتور
- جمعآوری، مستندسازی و دستهبندی دادهها و ارائهی گزارشات دورهای
از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل «فاواکار» ارسال نمایند.
بازدیدها: 0
نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.