توضیحات آگهی
استخدام کارآموز اداری
شرکت صنایع و معادن هرمس از زیرمجموعههای شرکت سرمایه گستر هرمس جهت تکمیل کادر اداری خود از افراد واجد شرایط دعوت به همکاری میکند.
شرح موقعیت شغلی:
• تنظیم، تمدید و بروزرسانی قراردادهای استخدامی و مشاورهای
• محاسبه کارکرد، مرخصی و ماموریت ماهانه پرسنل
• پیگیری کلیه امور مربوط به بیمه تامین اجتماعی، تکمیلی و مسئولیت
• تهیه پرونده الکترونیکی و فیزیکی پرسنل
• تهیه تقویم مناسبات برای تهیه هدیه سازمانی (تولد، ازدواج، مناسبات مختلف)
شرایط احراز:
• مسلط به نرمافزار Office )ورد- اکسل- پاورپوینت)
• دارای روحیه تیمی، مسئولیتپذیر، جزئینگر
شرایط کار:
• سابقه کار: یک سال
• 1 ماه کارآموز، پس از اتمام کارآموزی در صورت رضایت از عملکرد، امکان ادامه همکاری وجود دارد
• محل کار: سعادتآباد
• روز و ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه، 8:00 الی 17:00
مزایای شغلی:
• بیمه تکمیلی
• صبحانه، ناهار
علاقهمندان میتوانند رزومه شغلی خود را با ذکر عنوان “کارآموز اداری” در موضوع ایمیل به آدرس ایمیل
Hr@hermescapital.ir
یا از طریق شماره واتساپ 09303024680، برای ما ارسال نمایند.
بازدیدها: 1
نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.