فاواکار| کاریابی تخصصی آنلاین
فاواکار| کاریابی تخصصی آنلاین
استخدام مسئول دفتر

توضیحات آگهی

استخدام مسئول دفتر

شرح وظایف :
انجام کلیه امور اداری و مکاتباتی
مدیریت و کنترل تماس‌های تلفنی، ایمیل‌ها، سوالات و درخواست‌ها
انجام هماهنگی ها در خصوص تدارکات و امور داخلی
به روز رسانی دانش مرتبط با استفاده و کارکردهای نرم افزار های مورد استفاده شرکت
آماده سازی گزارشات مربوط به تنخواه جاری دفتر و ارائه گزارش به واحد مالی
هماهنگی ارسال و دریافت کالا و اقلام
تنظیم و نگارش نامه های اداری و فرم های مرتبط با مراجع اخذ مجوزهای قانونی
ارتباط با مشتریان، تامین کنندگان جهت رسیدگی به امور رضایت و همکاری
آماده سازی مستندات کمکی برای پیش برد اهداف شرکت

مدرک تحصیلی تجربه و شرایط احراز :
کارشناس رشته‌های مهندسی نرم افزار، سخت افزار، علوم کامپیوتر، IT، مدیریت،
آشنایی به مذاکرات و تکنیک های تشریفات
زبان انگلیسی در سطح متوسط به بالا (مکالمه و مکاتبات)
آشنایی حرفه ای با مجموعه نرم افزار های Office
آشنایی با CRM
آشنایی به امور مربوط به بازرگانی خارجی مزیت محسوب میگردد.

مسئولیت ها :
پیروی از خط مشی سازمان
حفظ شأن و منزلت فردی و سازمانی در ارتباط با مشتریان، خصوصا در شرایط بحرانی
محافظت و نگهداری از کلیه اموال ، اسناد و اطلاعات محرمانه

ویژگی های فردی :
باهوش، پیگیر، فعال و پر انرژی
منظم، با ظاهری آراسته و خوش برخورد
داشتن روابط عمومی خوب،
رازدار و قابل اعتماد در حفظ و نگهداری اطلاعات و اسناد
متعهد و مسئولیت پذیر
دقیق، منظم همراه با سرعت بالا در انجام امور با کیفیت بالا
فعال، صبور و دقیق
توانایی حل مساله، پیگیر و نتیجه گرا
توانایی انجام همزمان امور
شرایط محیط کار :
محیط پویا و شامل ارتباطات خارجی است. در برخی موارد مانند رویدادها، نمایشگاه و یا حجم بالای کار می تواند باعث استرس شود. محیط داخلی نسبتا آرام است. نیاز به حضور در خارج از سازمان عموما وجود ندارد، مگر به منظور پیگیری موارد مربوط به ادارات و جلسات
ارسال رزومه :
Info@piramoonertebat.com

بازدیدها: 2

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “استخدام مسئول دفتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *