توضیحات آگهی
استخدام کارشناس تولید و مدیریت محتوا
● ویژگیهای مورد نیاز:
*** تسلط عمیق به اصول و آیین نگارش و درستنویسی فارسی ***
– تسلط به اصول تولید محتوا (کپیرایتینگ) و بازاریابی محتوا
– آشنایی کافی با مفاهیم SEO محتوایی و Off-Page (لینکسازی و …)
– آشنایی با مدیریت شبکههای اجتماعی (اینستاگرام، توییتر، LinkedIn ،Pinterest و …)
– آشنایی با Trendهای روزِ شبکههای اجتماعی و علاقمند و کنشگر بودن در مطالعه و دنبال کردن آنها
– آشنایی با مفاهیم بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing) و شاخصهای کلیدی آن
– آشنایی با WORDPRESS
– آشنایی با مجموعه ابزارهای تحلیلی گوگل (Analytics، Search Console، Tag Manager و …) و سایر سامانههای تحلیل وبسایت، SEO و شبکههای اجتماعی
– آشنایی با زبان انگلیسی (در حد خواندن و درک مطالب)
– سرعت تایپ بالا
– آشنایی کافی با نرمافزارهای آفیس مایکروسافت (WORD و Excel)
– اشتیاق به جستوجو و یادگیری (حتی در زمینههای غیر مرتبط)
– برخورداری از روحیه کار تیمی، رفتار و تعهد سازمانی و هماهنگی با مدیران
– توانایی پیشبرد پروژهها بهصورت مستقل و پیگیری تا حصول نتیجه
– مسئولیتپذیری، تعهد به زمان و دقت در جزئیات کار
– آشنایی با فتوشاپ و ویرایش تصاویر مزیت محسوب میشود.
● وظایف پایه:
– برنامهریزی، مدیریت و انتشار محتوا در وبسایت مجموعه و سایر رسانهها
– پیگیری حضور مداوم و موثر مجموعه در شبکههای اجتماعی و تهیه و تولید محتوای خلاقانه و هدفمند برای آنها
– پایش رسانهها و رصد فضای مجازی
– جهتدهی به محتوا در راستای اهداف تجاری مجموعه، همفکری با مدیران و پیشنهاد روشهای هوشمندانه بازاریابی محتوا
– ارتباط و پیگیری همکاری با نویسندگان دورکار، اینفلوئنسرها، انتشاردهندگان محتوا و تبلیغات و …
– آنالیز تخصصی وبسایت و شبکههای اجتماعی مجموعه
– مستندسازی فعالیتهای انجامشده و ارائه گزارشهای دورهای به مدیران
نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.